انتشارات زبان مهر

انتشارت و فروشگاه کتب زبان های خارجی

انتشارات زبان مهر

انتشارت و فروشگاه کتب زبان های خارجی

انتشارات زبان مهر به مدیریت آقای رضا جیران پور اصل شربیانی با تکیه بر بیش از یک دهه فعالیت و در اختیار داشتن دانش و پشتکار نسل نوین، پرسنلی جوان مجرب و دانش آموخته با بهره مندی از توان فنی و ظرفیت های موجود، بستری مناسب برای تبادل اندیشه و همکاری با شما سروران گرانقدر را فراهم نموده و همواره آرزو و خواسته ی قلبی ما بهترین کیفیت، نازلترین قیمت و تخفیف استثنایی در تولید و خدمت رسانی به جامعه علمی و دانشگاهی کشور عزیز ایران بوده و هست. امید است اصحاب قلم و فرهیختگان گرامی و پژوهشگران عزیز جهت خدمت رسانی به دانشگاهیان و جامعه علمی کشور و انتقال علم و تجربه به فرزندان این مرز و بوم که مدیران آینده و سازندگان پله های ترقی، پیشرفت و خودکفایی کشور جمهوری اسلامی ایران هستند ما را همراهی و مساعدت نمایند و پذیرای تقاضای همکاری ما باشند.

دیدگاه اصلی انتشارات زبان مهر تولید و عرضه کتب مورد نیاز زبان آموزان , دانشجویان و دانش آموزان با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت بوده و هست.

  • ۰
  • ۰
برای خرید کتاب جامع آزمون آیلتس با تخفیف ویژه کلیک کنید.

معرفی آزمون آیلتس

هر سال بیش از نیم میلیون نفر در امتحان IELTS شرکت می کنند. برای برگزاری این آزمون بیشتر از 400 مرکز در بیش از 100 کشور دنیا وجود دارد. امروزه این آزمون یکی از پذیرفته شده ترین آزمون های بین المللی برای صلاحیت دانشگاهی است. شما می توانید اطلاعات بیشتر در زمینه آزمون IELTS را از طریق وب سایت آیلتس کسب نمائید.

خرید کتاب های آزمون آیلتس با تخفیف ویژه : مجموعه کتاب های مرجع آزمون آِیلتس در ایران

معرفی انواع آزمون آیلتس

دو نوع آیلتس وجود دارد: جنرال و آکادمیک. این کتاب برای دانش آموزان و دانشجویانی نوشته شده است که قصد شرکت در امتحانات آیلتس جنرال یا آکادمیک را دارند و شامل بسیاری از زمینه های اصلی واژگانی می باشد که برای بخشهای ریدینگ، لیسنینگ، رایتینگ و اسپیکینگ آیلتس نیاز داشته یا به آنها برخورد خواهید کرد. ساختار هر بخش بدینگونه است که ابتدا لغات مورد نیاز آن همراه با معانی فارسی آورده شده و سپس برای متمرکز ساختن آنها در ذهن و چگونگی کاربرد واژگان، تمریناتی در پایان هر بخش آمده است. پاسخ تمام تمرینات را نیز در انتهای کتاب ملاحظه می کنید. فایل صوتی تمام لغات و اصطلاحات هم ضمیمه کتاب گردیده است. این کتاب برای گریدهای 5/6-5 نگاشته شده و برای نمره های 9-5/6، به جلد دوم این کتاب مراجعه بفرمایید.

خرید کتاب با تخفیف ویژه : خرید کتاب آیلتس در 10 روز

انتشار کتاب لغات جامع آیلتس برای اولین بار در ایران

امیدوارم این کتاب که برای اولین بار در ایران نوشته و منتشر می شود و در نوع خود بی نظیر است، در رسیدن شما به نمره دلخواه آیلتس مفید واقع گردیده و از تمامی دانشجویان و اساتید گرانقدر خواهشمندم که اگر نواقصی در کتاب مشاهده نمودند، به مؤلف تذکر دهند تا در چاپهای بعدی اصلاح شود.

خرید کتاب زبان با تخفیف: کتاب گرامر کامل زبان انگلیسی

خرید کتاب لغات جامع آیلتس با تخفیف ویژه

انتشارات زبان مهر کتاب لغات جامع آیلتس را با 30 درصد تخفیف برای خریداران آنلاین این کتاب در سایت خود ارائه می کند.

برای دانلود صفحاتی از کتاب کلیک کنید.

 

برای خرید کتاب جامع آزمون آیلتس با تخفیف ویژه کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی