انتشارات زبان مهر

انتشارت و فروشگاه کتب زبان های خارجی

انتشارات زبان مهر

انتشارت و فروشگاه کتب زبان های خارجی

انتشارات زبان مهر به مدیریت آقای رضا جیران پور اصل شربیانی با تکیه بر بیش از یک دهه فعالیت و در اختیار داشتن دانش و پشتکار نسل نوین، پرسنلی جوان مجرب و دانش آموخته با بهره مندی از توان فنی و ظرفیت های موجود، بستری مناسب برای تبادل اندیشه و همکاری با شما سروران گرانقدر را فراهم نموده و همواره آرزو و خواسته ی قلبی ما بهترین کیفیت، نازلترین قیمت و تخفیف استثنایی در تولید و خدمت رسانی به جامعه علمی و دانشگاهی کشور عزیز ایران بوده و هست. امید است اصحاب قلم و فرهیختگان گرامی و پژوهشگران عزیز جهت خدمت رسانی به دانشگاهیان و جامعه علمی کشور و انتقال علم و تجربه به فرزندان این مرز و بوم که مدیران آینده و سازندگان پله های ترقی، پیشرفت و خودکفایی کشور جمهوری اسلامی ایران هستند ما را همراهی و مساعدت نمایند و پذیرای تقاضای همکاری ما باشند.

دیدگاه اصلی انتشارات زبان مهر تولید و عرضه کتب مورد نیاز زبان آموزان , دانشجویان و دانش آموزان با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت بوده و هست.

  • ۰
  • ۰
برای بازدید از مجموعه ای نفیس از کتاب های رمان زبان اصلی و خرید کتاب کلیک کنید.

بهروز بوچانی نویسنده کتاب رمان No friend but the mountains

بهروز بوچانی سی و پنج ساله و اهل ایلام است. پناهجوی گرفتار در اردوگاه مانوس در نزدیکی پاپوآ گینه نو و استرالیا  که شکنجه‌ی  زیستن در اردوگاه را با گوشی همراهش نوشته و حال در رأس اخبار ادبی جهان نشسته است.

بهروز بوچانی نویسنده کتاب رمان No friend but the mountains

خرید کتاب رمان زبان اصلی با تخفیف ویژه: Sophie’s World

کتاب رمان هیچ دوستی مگر کوهستان  (No friend but the mountains)

هیئت داوران در توصیف رمان «دوستی به جز کوه ها ندارم» نوشته اند: «که او اشکال مختلف ادبی سراسر جهان را درهم آمیخته و به ویژه در سنت های ادبی کردی ریشه دارد.»

بوچانی کتاب خود را از طریق واتس اپ و تکه تکه برای دوستش امید توفیقیان نوشته است چرا که امکان دسترسی به کاغذ را نداشته و امید توفیقیان نیز این متن را به انگلیسی ترجمه کرده است. بوچانی برای این کتاب جایزه 25 هزار دلاری ویکتوریا و جایزه صد هزار دلاری که گرانترین جایزه ادبی استرالیا را گرفته است.

کتاب" دوستی به جز کوه‌ها ندارم" در دوازده فصل نوشته شده به اضافه نمایه و ضمیمه‌ی معرفی مترجم انگلیسی آن امید توفیقیان.

خرید کتاب رمان زبان اصلی : Harry Potter Pack پک کامل کتاب های هری پاتر

امید توفیقان مترجم کتاب رمان هیچ دوستی مگر کوهستان

توفیقیان در مقدمه ۱۸ صفحه‌ای خود در این کتاب نحوه آشنایی‌اش با بوچانی و فضا و محیط جزیره مانوس و نوع زندگی پناهجویان را به اختصار توضیح می‌دهد و در ادامه از روند در اختیار گرفتن یادداشت‌ها از بوچانی می‌گوید.

بهروز بوچانی کتاب خود را با خاطرات کودکی‌اش از کردستان ایران در زمان جنگ ایران و عراق شروع می‌کند این که چگونه خانواده‌اش به همراه دیگران از ترس هواپیماهای جنگی به کوهستان می‌گریختند. او با لحنی شاعرانه و اندوهبار می‌نویسد: «آنها به درختان فندق در جنگل پناه می‌بردند. آیا کردها رفیقی به جز کوهستان دارند؟»

کتاب" دوستی به جز کوه‌ها ندارم" 416 صفحه و در قطع پالتویی منتشر شده و مترجم انگلیسی آن برای فهم بهتر خواننده از واژگان ساده انگلیسی استفاده کرده. قرار است به زودی نسخه صوتی انگلیسی این کتاب نیز در آینده‌ای نزدیک به بازار بیاید.

خرید کتاب رمان زبان اصلی با تخفیف: متن دوزبانه جین ایر

برای بازدید از مجموعه ای نفیس از کتاب های رمان زبان اصلی و خرید کتاب کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی