انتشارات زبان مهر

انتشارت و فروشگاه کتب زبان های خارجی

انتشارات زبان مهر

انتشارت و فروشگاه کتب زبان های خارجی

انتشارات زبان مهر به مدیریت آقای رضا جیران پور اصل شربیانی با تکیه بر بیش از یک دهه فعالیت و در اختیار داشتن دانش و پشتکار نسل نوین، پرسنلی جوان مجرب و دانش آموخته با بهره مندی از توان فنی و ظرفیت های موجود، بستری مناسب برای تبادل اندیشه و همکاری با شما سروران گرانقدر را فراهم نموده و همواره آرزو و خواسته ی قلبی ما بهترین کیفیت، نازلترین قیمت و تخفیف استثنایی در تولید و خدمت رسانی به جامعه علمی و دانشگاهی کشور عزیز ایران بوده و هست. امید است اصحاب قلم و فرهیختگان گرامی و پژوهشگران عزیز جهت خدمت رسانی به دانشگاهیان و جامعه علمی کشور و انتقال علم و تجربه به فرزندان این مرز و بوم که مدیران آینده و سازندگان پله های ترقی، پیشرفت و خودکفایی کشور جمهوری اسلامی ایران هستند ما را همراهی و مساعدت نمایند و پذیرای تقاضای همکاری ما باشند.

دیدگاه اصلی انتشارات زبان مهر تولید و عرضه کتب مورد نیاز زبان آموزان , دانشجویان و دانش آموزان با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت بوده و هست.

  • ۰
  • ۰
برای خرید این کتاب و بازدید از دیگر کتاب های رمان ما روی کتاب رمان زبان اصلی کلیک کنید.

کتاب رمان فلسفی  Sophie's World

فلسفه را از کجا آغاز کنیم؟یکی از پرسش‌های مرسوم که اساتید فلسفه یا نویسندگان با آن مواجه می‌شوند این است که فلسفه را از کجا آغاز کنیم؟ اول چه کتابی را بخوانیم و با کدام سیر مطالعاتی؟ عمدتا دو نوع جواب به این پرسش‌ها وجود دارد. پیشنهاد برخی از اساتید، شروع مطالعه فلسفه از کتب ساده‌تر و جذاب‌تر مانند «دنیای سوفی» است. اما موضوع این کتاب چیست؟

خرید کتاب پر فروش پناهنده ایرانی در تبعید با تخفیف : کتاب رمان No Friend But The Mountains

کتاب دنیای سوفی Sophie's World

یک روز سوفی آماندا چهارده ساله از مدرسه به خانه می آید و در صندوق پستی اش دو نامه می بیند. هر نامه با یک پرسش: « تو که هستی؟» و « این جهان از کجا آمده و شروع آن چگونه بوده؟»

نامه هایی با مضامینی در مورد یونان باستان و سقراط و پرسش های بنیادین زندگی انسان. این نامه ها با امضای آلبرتو ناکس به دست سوفی می رسد. پس از دریافت چند نامه سوفی و آلبرتو یکدیگر را ملاقات می کنند و در ادامه این ملاقات‌هاست که تاریخ فلسفه بیان می‌شود.

خرید کتاب رمان زبان اصلی با تخفیف ویژه: مجموعه ای کامل از کتاب های رمان انتشارات زبان مهر

یوستین گردر نویسنده کتاب دنیای سوفی

یوستین گُردِر نویسنده‌ی کتاب « دنیای سوفی» است. گُردر در سال 1952 در نروژ به دنیا آمده و سال ها در برگن فلسفه درس می داده و مدام در این فکر بوده تا فلسفه را با زبانی ساده و به دور از فهم مشکل آن برای عموم در قالب متن یا کتاب عرضه کند. پس گردر در سال 1991 کتاب « دنیای سوفی» را نوشت که از قضا در همان سال‌های اول میلیون ها نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رفت.

گُردر برای قابل فهم کردن این اثر و روایت چند هزار سال تاریخ فلسفه، کتاب را در قالب رمان نوشته است. یک رمان جذاب درباره‌ی هستی و جهان فلسفی آن.

اما روند داستان طوری هست که شما خسته نمی‌شوید و به مرور خودتان را داخل داستان می‌بینید. از دیگر ویژگی‌هایی که کتاب «دنیای سوفی» دارد درگیر کردن خواننده است، خواننده مدام با پرسش‌های گوناگون مواجه می‌شود و حتی ممکن است برای ساعت‌ها ذهن او درگیر پرسش شود.

کتاب «دنیای سوفی» بالغ بر 544 صفحه است و نثر انگلیسی آن به خصوص برای دانشجویان فلسفه و تاریخ فلسفه و علوم اجتماعی بسیار آموزنده است.

یوستین گُردِر نویسنده کتاب دنیای سوفی

*خرید کتاب دنیای سوفی در سایت انتشارات زبان مهر با 50 درصد تخفیف می باشد.*

 

برای خرید این کتاب و بازدید از دیگر کتاب های رمان ما روی کتاب رمان زبان اصلی کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی