انتشارات زبان مهر

انتشارت و فروشگاه کتب زبان های خارجی

انتشارات زبان مهر

انتشارت و فروشگاه کتب زبان های خارجی

انتشارات زبان مهر به مدیریت آقای رضا جیران پور اصل شربیانی با تکیه بر بیش از یک دهه فعالیت و در اختیار داشتن دانش و پشتکار نسل نوین، پرسنلی جوان مجرب و دانش آموخته با بهره مندی از توان فنی و ظرفیت های موجود، بستری مناسب برای تبادل اندیشه و همکاری با شما سروران گرانقدر را فراهم نموده و همواره آرزو و خواسته ی قلبی ما بهترین کیفیت، نازلترین قیمت و تخفیف استثنایی در تولید و خدمت رسانی به جامعه علمی و دانشگاهی کشور عزیز ایران بوده و هست. امید است اصحاب قلم و فرهیختگان گرامی و پژوهشگران عزیز جهت خدمت رسانی به دانشگاهیان و جامعه علمی کشور و انتقال علم و تجربه به فرزندان این مرز و بوم که مدیران آینده و سازندگان پله های ترقی، پیشرفت و خودکفایی کشور جمهوری اسلامی ایران هستند ما را همراهی و مساعدت نمایند و پذیرای تقاضای همکاری ما باشند.

دیدگاه اصلی انتشارات زبان مهر تولید و عرضه کتب مورد نیاز زبان آموزان , دانشجویان و دانش آموزان با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت بوده و هست.

  • ۰
  • ۰

برای خرید مجموعه کامل با 50 درصد تخفیف روی انتشارات زبان مهر کلیک کنید.

مجموعه کتاب‌های Tactics for Listening

مجموعه کتاب‌های Tactics for Listening پرمخاطب ترین مجموعه در امر آموزش مهارت شنیداری در این یک دهه گذشته بوده و به یقین باید گفت زبان آموزی نیست که حداقل برای یک بار نام این مجموعه را نشنیده باشد. Tactics for Listening را انتشارات آکسفورد در سه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته به منظور تقویت مهارت شنیداری در آموزش زبان انگلیسی تدوین کرده است. این مجموعه تالیف یکی از اساتید زبان شناسی معروف دنیا یعنی جک.سی.ریچارد است.مجموعه حاضر یکی از بهترین منابع آموزش در زمینه مهارت شنیداری با لهجه امریکایی است.

خرید کتاب های آموزش زبان یا تخفیف ویژه: مجموعه کتاب های شنیداری و صحبت کردن

کتاب‌ تکتیکس فور لیسنینگ

کتاب‌های Tactics for Listening در سه سطح Basic , Developing , Expanding به گونه ای تالیف شده تا تمامی مباحث مورد نیاز زبان انگلیسی در زندگی روزمره را به زبان آموز آموزش دهند. مباحثی که در قالب 24 درس ارایه شده و هر درس به یک موضوع خاص نظیر آشنایی، نحوه معرفی، توصیف افراد، کارهای روزمره مثل لباس پوشیدن، انواع مشاغل، ورزش کردن، معرفی افراد خانواده، سرگرمی ها، ، وسایل خانه و آپارتمان، آب و هوا و نظایر آن می پردازد.مزیت عمده این مجموعه تقویت همزمان شنیدار و گفتار و نیز آشنایی زبان آموز با تاکید و تلفظ درست واژگان و اصطلاحات با لهجه امریکایی است.

همراه هر یک از کتاب ها یک CD صوتی نیز هست. نحوه آموزش و خواندن این مجموعه این گونه است که زبان آموز به یک یک فایل های صوتی گوش می دهد و پس از پایان هر قطعه صوتی به پرسش هایی که در کتاب آمده پاسخ می دهد. علاوه بر این متن تمام فایل های صوتی در پایان هر کتاب آمده که با خواندن آنها زبان آموز سطح شنیداری خود را محک می زند. فایل های صوتی با فرمت Mp3 است که در تمامی برنامه های صوتی قابل اجرا است که این امر به زبان آموز کمک می کند تا به سهولت دروس کتاب را مرور کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی