انتشارات زبان مهر

انتشارت و فروشگاه کتب زبان های خارجی

انتشارات زبان مهر

انتشارت و فروشگاه کتب زبان های خارجی

انتشارات زبان مهر به مدیریت آقای رضا جیران پور اصل شربیانی با تکیه بر بیش از یک دهه فعالیت و در اختیار داشتن دانش و پشتکار نسل نوین، پرسنلی جوان مجرب و دانش آموخته با بهره مندی از توان فنی و ظرفیت های موجود، بستری مناسب برای تبادل اندیشه و همکاری با شما سروران گرانقدر را فراهم نموده و همواره آرزو و خواسته ی قلبی ما بهترین کیفیت، نازلترین قیمت و تخفیف استثنایی در تولید و خدمت رسانی به جامعه علمی و دانشگاهی کشور عزیز ایران بوده و هست. امید است اصحاب قلم و فرهیختگان گرامی و پژوهشگران عزیز جهت خدمت رسانی به دانشگاهیان و جامعه علمی کشور و انتقال علم و تجربه به فرزندان این مرز و بوم که مدیران آینده و سازندگان پله های ترقی، پیشرفت و خودکفایی کشور جمهوری اسلامی ایران هستند ما را همراهی و مساعدت نمایند و پذیرای تقاضای همکاری ما باشند.

دیدگاه اصلی انتشارات زبان مهر تولید و عرضه کتب مورد نیاز زبان آموزان , دانشجویان و دانش آموزان با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت بوده و هست.

۷ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

برای خرید این کتاب ها با 50 درصد تخفیف به سایت انتشارات زبان مهر سر بزنید.

 

تنها خرید کتاب با 50 درصد تخفیف نمی تواند شیرینی یک خرید خوب را انتقال دهد، به همین منظور تصمیم گرفتیم که در کنار فروش کتاب با 50 درصد تخفیف به معرفی بیشتر کتاب های زبان بپردازیم. و اطلاعات بیشتری را به زبان آموزان برای انتخاب کتاب های مورد نیازشان انتقال دهیم. در این مقاله سعی داریم 7 کتاب رمان زبان اصلی فوق العاده  و پرفروش که برای زبان آموزان مفید است را بیشتر معرفی کنیم.

 

1- The Complete Sherlock Holmes by Arthur Conan Doyle

کتاب ماجراهای شرلوک هولمز اثر آرتور کانن دویل

شرلوک هولمز یک کارآگاه است و با دوست خود دکتر واتسون به حل جرائم و رازها می پردازد. این سری کتاب در ویکتوریا انگلیس تنظیم شده و به خوبی تصویرسازی شده اند. شرلوک هولمز، عنوان کتاب، یکی از شخصیت های معروف داستان است. مطالعه این سری کتاب بیشتر به خوانندگان سطح پیشرفته زبان توصیه می شود. همانند سری کتاب هری پاتر و اکثر رمان های معروف، فیلم شرلوک هولمز هم ساخته شده است و طبیعتاً دیدن فیلم در کنار مطالعه این سری کتاب، سودمندتر خواهد بود.

 

 

 

 

2- Murder on the Orient Express by Agatha Christie

کتاب قتل در قطار سریع السیر اثر آگاتا کریستی

این کتاب در قالب چندین فیلم و سریال تلویزیونی ساخته شده است. داستان کتاب، داستان قتل در قطاری است که از استانبول به کالس می رود. هرکول پوآرو کارآگاه داستان است که سوار بر قطار می باشد و درست همان روز یک نفر در قطار و قتل می رسد و در طی داستان پوآرو درصدد است که راز قتل در قطار را کشف و قاتل را دستگیر کند. هرکول پوآرو، کارآگاه بلژیکی، شخصیت اصلی کتاب های مختلفی از آگاتا کریستی، نویسنده کتاب، را بازی کرده است. مطالعه این کتاب برای بزرگسالان بسیار عالی و هیجان انگیز است، همچنین کتابی عالی برای بهبود مهارت های انگلیسی تان خواهد بود.

 

 

 

 

 

3-The Harry Potter series of books by J.K. Rowling

سری کتاب های هری پاتر اثر جی. کی. رولینگ

از سری کتاب های هری پاتر فیلم های بسیار موفقی تحت همین نام ساخته شده است که شما می توانید در کنار خواندن کتاب ها، فیلم های این مجموعه را هم ببینید. این سری کتاب، در مورد هری پاتر است، جادوگری که به مدرسه هاگوارتز فرستاده می شود. او با Hermione Granger و Ron Weasley دوست می شود. سری کتاب های هری پاتر، روایت داستان های مدرسه هاگواترز است، داستان های هیجان انگیز و پر از ماجراهای شگفت انگیز جادو و جادوگری است. واقعاً ارزش خواندن دارد. اگر همزمان با خواندن یک جلد، فیلم آن را هم مشاهده کنید به درک شما از مطالب کتاب کمک خواهد کرد و علاوه بر این در مهارت لسنینگ شما هم تأثیر بسزایی خواهد داشت. خواندن این سری کتاب هم برای بزرگسالان و هم کودکان مناسب است.

 

 

 

 

4. The Old Man and the Sea – Ernest Hemingway

کتاب رمان پیرمرد و دریا اثر ارنست همینگوی

ارنست همینگوی با سبک نوشتار ساده، واضح و ساختار جمله ای کوتاه مشهور است، دقیقاً همان چیزی که یک زبان آموز انگلیسی نیاز دارد و به همین خاطر است که بسیاری از افراد این کتاب را در مدرسه می خوانند. روایت این کتاب، داستان نبرد شجاعانه یک ماهیگیر کوبایی با یک مارلین غول پیکر است و این اثر همینگوی را به عنوان نویسنده ای عالی معرفی می کند.

 

 

 

 

 

5. Animal Farm – George Orwell

کتاب  رمان قلعه حیوانات اثر جورج ارول

این رمان کوتاه و تمثیلی، داستان شورش حیوانات در برابر اربابان انسانی خود را روایت می کند و طنز دوره ی استالین در اتحاد جماهیر شوروی است. اورول با توجه به رویکرد «کمتر، بیشتر است» از زبان انگلیسی ساده برای نگارش استفاده کرده است و از جملات کوتاه و واضح برای دیالوگ‌های حیوانات کمک گرفته است. این رمان برای همه‌ی سطوح زبان مناسب است.

 

 

 

 

 

6. Tuesdays with Morrie – Mitch Albom

کتاب رمان سه شنبه ها با موری اثر میچ آلبوم

هنگامی که میچ آلبوم با استاد سابق خود، موری شوارتز ارتباط برقرار می کند، از او درس‌های ارزشمندی از زندگی می‌آموزد و رازها و نکاتی که ماری در واپسین ماه های عمرش فاش می کند را با خوانندگان به اشتراک می گذارد. سبک نوشتاری کتاب برای الگو برداری در تقویت زبان بخصوص برای خواندن و نوشتن بسیار عالی است. توصیه می کنیم این کتاب عالی را با صدای بلند بخوانید.

 

 

 

 

 

7. Fantastic Mr Fox – Roald Dahl

کتاب رمان آقای روباه شگفت انگیز اثر رولد دال

رولد دال یکی از بزرگترین نویسندگان حوزه کودک است که در بین بزرگسالان هم بسیار شناخته است. خواندن رمان های انگلیسی درحوزه کودک شروع خوبی برای مطالعه به زبان انگلیسی خصوصاً خواندن رمان های انگلیسی است. زیرا این سری کتاب غالباً موضوعات هیجان انگیز و دیالوگ های سرگرم کننده ای دارند.

 

 

برای خرید این کتاب ها با 50 درصد تخفیف به سایت انتشارات زبان مهر سر بزنید.

 

 

اکنون خرید کتاب با 50 درصد تخفیف شگفت انگیز است. شما مشتریان گرامی می توانید این هفت رمان شگفت انگیز را با 50 درصد تخفیف و در قالب یک پک تقویت کننده زبان انگلیسی تان خریداری کنید. برای خرید کلیک کنید.

  • رضا جیران پور
  • ۰
  • ۰

 

برای خرید کتاب با تخفیف ویژه روی فروشگاه انتشارات زبان مهر کلیک کنید.

مجموعه کتاب های  آکسفورد ورد اسکیلز

از جمله کتابهای کاربردی در زمینه آموزش واژه و لغت که برای سیستم خودآموزی بسیار مفید است مجموعه کتابهای Oxford Word Skills است. این مجموعه توسط دو استاد زبان شناسی یعنی Ruth Gairns و Stuart Redman تالیف و در 254 صفحه به چاپ رسیده است. هر دویِ این مولفان پیشتر توانایی خود را در انتشار کتابهای True to life و Working with Words به اثبات رسانده اند که این دو کتاب با مجموعه کتابهای Oxford Word Skills به لحاظ محتوایی بی ارتباط نیز نیست.

خرید کتاب با تخفیف 50 درصد: 504 absolutely essential words 6th

مجموعه Oxford Word Skills هم برای مخاطب عام و هم برای داوطلبین آزمونهای آیلتس و تافل طراحی شده است. بنابراین یکی از اهداف مهم این کتاب آماده سازی داوطلبین برای این دو آزمون مهم است.

oxford word skills intermediate

مولفان این مجموعه، کتابها را به گونه ای تالیف کرده اند که با استفاده از متون آموزشی موجود در آن ابزارهای صوتی و تصویری و آزمونهای مختلف نیز در اختیار زبان آموز قرار داده شده تا او به شکلی خودآموز و مستقل و به شکل self study سطح یادگیری خود را بالا ببرد. گرچه هر نوع یادگیری زبان خارجی به صورت خودآموز فقط تا سطوح پایه و متوسط پیشنهاد و توصیه شده و برای سطح پیشرفته و شرکت در آزمونهای بین المللی استفاده از کلاس ها و دوره های تخصصی احتمال موفقیت شما را بیشتر خواهد کرد.

خرید کتاب با تخفیف 50 درصدی: لغات ضروری برای تافل

مجموعه Oxford Word Skills در سطح مبتدی یا (Basic) برای زبان آموزانی که آشنایی کمی با واژه‌های کاربردی و پایه انگلیسی دارند توصیه می‌شود. این کتاب نزدیک به 2000 لغت جدید دارد که در هشتاد فصل برای آموزش زبان آموزان طراحی شده است.
دروس کتاب با ساختاری ساده و کاربردی تدوین شده به نحوی که در ابتدا کلمات به دو روش جدول کلمات و معانی آنها به زبانی ساده و یا به شکل گفتگو ارایه می شوند و در ادامه تمرینات کتاب ارایه می شود.
علاوه براین زبان آموز به کمک جدول کوچک لغات به مرور و تکرار لغات می پردازد تا آنها را از یاد نبرد و لغاتی را که به تکرار بیشتر نیاز دارد را مدنظر قرار دهد.

oxford word skills advanced

The first level in a three-level topic-based vocabulary course to learn and practise words, phrases and lexical grammar in context.

Oxford Word Skills improves students’ vocabulary and vocabulary learning skills. Short, clear presentations and lots of opportunity for practice give students the confidence to use new vocabulary. 80 units at each level mean they cover a huge range of topics and everyday situations. Extra practice and interactive activities on CD-ROM.

Vocabulary experts Ruth Gairns and Stuart Redman (“True to Life” & “Working with Words”) continue their long collaboration with this innovative first entry into a 3-level self-study vocabulary series. Perhaps inspired by their recent work on the “Natural English” course they differentiate this latest series from the pack by giving it a functional framework for social interaction which allows the words to be contextualised in full sentences in reasonably authentic encounters.

oxford word skills

This initial entry aimed at CEF A1-2 concentrates on high frequency spoken vocabulary and lexical gammar drawn from the Oxford 3000 corpus and is corralled into such aspirationally entitled units as “I can arrange a holiday” and “I can express my opinion” to give students a sense of achievement. The phrase and sentence level structure inherent in this layout does however render it, unlike main competitor Michael McCarthy’s “English Vocabulary in Use Elementary”, unsuitable for beginners.

There is a nice variety of exercises laid out along a PPP structure replete with some nice opportunities for personalisation which has proved to be such a valuable supplement to traditional elementary coursebooks both for in class study and as set self-study homework that I just can’t recommend it enough. The book also comes with a CD-ROM containing some point and click nonsense and pronunciation models and the fantastic cover and check card which aid self-study.

The series, which covers 2,000 words over 80 units at each of the 3 levels, was quite rightly highly commended at the English-Speaking Union’s Duke of Edinburgh English Language Book Award in 2009 as “an invaluable resource for teachers and a goldmine for learners” and if the number of times I have gone to my locker to find it missing are anything to go by then I am not the only one to thoroughly agree with this assessment. I can recommend this book.

 

برای خرید کتاب با تخفیف ویژه روی فروشگاه انتشارات زبان مهر کلیک کنید.
  • رضا جیران پور
  • ۰
  • ۰

برای خرید این کتاب با تخفیف ویژه از انتشارات زبان مهر روی خرید کتاب تاپ ناچ کلیک کنید.

مجموعه کتاب Top Notch

مجموعه کتاب Top Notch ویژه آموزش زبان انگلیسی است که بار اول در سال 2006 میلادی توسط انتشارات pearson longman به چاپ رسید. سالها بعد نویسندگان این مجموعه خبر از آن دادند که بیش از ۳ میلیون نفر در جهان تا کنون با استفاده از این مجموعه زبان انگلیسی را فرا گرفته اند.این مجموعه آموزشی شامل چهار کتاب است که زبان آموزان در صورت فراگیری کامل از سطح A1 به سطح B1 می رسند. پس از آن زبان آموزان دو کتاب Summit را می خوانند که در صورت فراگیری کامل به سطح بالاتری می روند.

خرید کتاب با 50 درصد تخفیف: کتاب گرامر کامل زبان انگلیسی

ویژگی های کتاب تاپ ناچ

یکی از شیوه های منحصر به فرد مکالمه‌ای Top Notch این است که در آن از محاوره واقعی استفاده شده‌ است. از مهمترین دلایل استقبال از این مجموعه، شیوه آموزش آکادمیک این کتاب ها است. سطوح این دوره ی کامل آموزشی، شاملStudent Book وTeacher’s Book و فایل نرم افزار است اما برخی از سطوح بنا به شیوه تدریس فایل صوتی و Work Book نیز دارند.

مولفان Top Notch سعی کرده اند تا تمرکز زبان آموز به تمام مهارتهای زبان اعم از خواندن، نوشتار، شنیدار و صحبت کردن باشد. اما، آنچه شاید بیش از همه این موارد خودنمایی می کند مهارت شنیداری و صحبت کردن است. تمرین های طبقه بندی شده این کتاب به زبان آموز کمک می کند تا در زمینه های گوناگون بتواند بحث و گفتگو کند.

علاوه بر این، سیستم تدریس Top Notch ضمن مرور تمرینات و نیز تکرار واژگان، افعال ترکیبی و اصطلاحات، مناسب برای هر سطح یادگیری زبان است. استفاده از تصاویر، عکس‌ها، تعاریف مختلف ، مثال‌ها و عبارات مفهومی، فهم زبان‌آموز را نسبت به معنای یک لغت بالا برده و حتی به شکل یک دایرةالمعارف جامع نیز عمل می کند. شیوه آموزش گرامر در این مجموعه نیز با رویکردی دقیق و کاربردی و با استفاده از فرم‌ها، معانی و کاربرد بیان شده‌ است. برای درک بیشتر زبان آموز نمودارهایی همراه با مثال‌ها و الگوها ارایه شده‌اند که این مثال‌ها و الگوها در قالب متونی با ساختار ساده ارایه شده اند.

ویرایش سوم این مجموعه در سال 2016 انتشار یافته. در ویرایش سوم نیز تغییراتی در زمینه بهبود گرافیک و طراحی کتاب و نیز افزایش تعداد تمرین های دستور زبان دیده می شود.

  • رضا جیران پور
  • ۰
  • ۰

برای خرید مجموعه کامل با 50 درصد تخفیف روی انتشارات زبان مهر کلیک کنید.

مجموعه کتاب‌های Tactics for Listening

مجموعه کتاب‌های Tactics for Listening پرمخاطب ترین مجموعه در امر آموزش مهارت شنیداری در این یک دهه گذشته بوده و به یقین باید گفت زبان آموزی نیست که حداقل برای یک بار نام این مجموعه را نشنیده باشد. Tactics for Listening را انتشارات آکسفورد در سه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته به منظور تقویت مهارت شنیداری در آموزش زبان انگلیسی تدوین کرده است. این مجموعه تالیف یکی از اساتید زبان شناسی معروف دنیا یعنی جک.سی.ریچارد است.مجموعه حاضر یکی از بهترین منابع آموزش در زمینه مهارت شنیداری با لهجه امریکایی است.

خرید کتاب های آموزش زبان یا تخفیف ویژه: مجموعه کتاب های شنیداری و صحبت کردن

کتاب‌ تکتیکس فور لیسنینگ

کتاب‌های Tactics for Listening در سه سطح Basic , Developing , Expanding به گونه ای تالیف شده تا تمامی مباحث مورد نیاز زبان انگلیسی در زندگی روزمره را به زبان آموز آموزش دهند. مباحثی که در قالب 24 درس ارایه شده و هر درس به یک موضوع خاص نظیر آشنایی، نحوه معرفی، توصیف افراد، کارهای روزمره مثل لباس پوشیدن، انواع مشاغل، ورزش کردن، معرفی افراد خانواده، سرگرمی ها، ، وسایل خانه و آپارتمان، آب و هوا و نظایر آن می پردازد.مزیت عمده این مجموعه تقویت همزمان شنیدار و گفتار و نیز آشنایی زبان آموز با تاکید و تلفظ درست واژگان و اصطلاحات با لهجه امریکایی است.

همراه هر یک از کتاب ها یک CD صوتی نیز هست. نحوه آموزش و خواندن این مجموعه این گونه است که زبان آموز به یک یک فایل های صوتی گوش می دهد و پس از پایان هر قطعه صوتی به پرسش هایی که در کتاب آمده پاسخ می دهد. علاوه بر این متن تمام فایل های صوتی در پایان هر کتاب آمده که با خواندن آنها زبان آموز سطح شنیداری خود را محک می زند. فایل های صوتی با فرمت Mp3 است که در تمامی برنامه های صوتی قابل اجرا است که این امر به زبان آموز کمک می کند تا به سهولت دروس کتاب را مرور کند.

  • رضا جیران پور
  • ۰
  • ۰

برای اطلاع از قیمت و خرید با تخفیف از انتشارات زبان مهر روی اینجا کلیک کنید.

crack ielts in a flash writing structure and vocabulary booster

کتاب crack ielts in a flash writing structure and vocabulary booster یک کتاب 220 صفحه‌ای است که هدف از تألیف آن تقویت سه عنصر مهم یادگیری زبان انگلیسی است. این سه عنصر عبارتند از نوشتار، ساختار دستوری و یادگیری لغات. زبان‌آموزی که تسلط کافی بر هر سه این‌ها داشته باشد، که از بخش‌های کلیدی یادگیری زبان نیز هستند، می‌تواند در زمینه نوشتن مقاله به زبان انگلیسی و نیز گفتار تا حدود زیادی مهارت کسب کند.

خرید کتاب از انتشارات زبان مهر با تخفیف ویژه : crack ielts in a flash writing task 2

آموزش پاراگراف ‌نویسی و مقدمه نویسی در کتاب crack ielts in a flash writing

کتاب حاضر در 5 بخش تألیف شده که در بخش اول آن زبان‌آموز، با شیوه نوشتن در سطح آیلتس آشنا می‌شود و می‌تواند از طریق «پاراگراف‌نویسی» برای تألیف یک مقاله علمی و تخصصی آماده شود. در این بخش زبان‌آموز علاوه بر تقویت سطح نوشتاری خود و نیز نحوه انتخاب لغات و واژگان برای نگاشتن مقاله خود، می‌تواند با نحوه‌ی «مقدمه» برای شروع یک نوشتار بلند نیز آشنا شده و تکنیک‌ها و فن  «مقدمه‌نویسی» بیاموزند. همان‌طور که مؤلفین این کتاب در بخش مقدمه‌ی این کتاب می‌گویند: «شوربختانه، زبان نوشتار دقیقاً به زبان گفتار نیست، چرا که بسیاری از مردم همیشه در هنگام صحبت زبان دستوری درست را به کار نمی‌برند. بنابراین درک و فهم درست نکات دستوری از جانب مدرس به شما کمک می‌کند تا کمتر گیج و سرگردان شوید.»

خرید کتاب آموزش آیلتس با تخفیف ویژه : Vocabulary for IELTS collins

گرامر و نکات دستوری کتاب crack ielts in a flash writing

با خواندن نقل قول بالا از کتاب crack ielts in a flash writing ، به بخش دوم کتاب می‌رسیم که بحث گرامر و نکات دستوری را به صورت گزینه‌ای به همراه مثال توضیح داده است. در بخش دوم ما با نکات دستوری کلیدی و پُرکاربرد در زبان انگلیسی آشنا می‌شویم که تمام این نکات با مثال‌های مفیدی توضیح داده شده است.

بخش سوم کتاب به مضاف و متمم دستوری می‌پردازد و نحوه‌ی کاربرد آن در یک جمله‌ی بلند یا کوتاه را توضیح می‌دهد.

آموزش عبارات فعلی یا Phrasal Verbs

بخش چهارم اما عبارات فعلی یا Phrasal Verbs در پنج قسمت جداگانه توضیح داده و مباحث قید و صفت را به طول کامل تشریح کرده است.

آموزش لغات رایج و پرکاربرد در زبان انگلیسی

در بخش پنجم کتاب، مؤلفین لغات رایج و پرکاربرد در زبان انگلیسی را که هم در حوزه نوشتاری و هم در سطح گفتار بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند را در 97 صفحه تنظیم و ارائه کرده‌اند که هر لغت به لحاظ دستوری و معنای واژگانی به طور کامل توضیح داده شده است.

کتاب Crack IELTS in a Flash ثمره‌ی تجربیات چهار استاد با تجربه زبان انگلیسی است که با همکاری یکدیگر و متدی کاربردی دست به انتشار آن زده‌اند.

 

 

برای بازدیدی از مجموعه کتاب آموزش آزمون آیلتس روی اینجا کلیک کنید.

  • رضا جیران پور
  • ۰
  • ۰

برای خرید این کتاب روی فروشگاه اینترنتی انتشارات زبان مهر کلیک کنید.

کتاب the Official Guide to the GRE General Test

اگر درپی یافتن بهترین منبع (کتاب) و راهنما برای آزمون عمومی GRE هستید، دقیقاً آن کتاب، همین کتاب است.

کتاب official guide to gre تنها منبع و راهنمای رسمی برای آزمون gre عمومی  است که مستقیماً توسط طراحان سوال نوشته شده است. این کتاب معتبرترین منبع رسمی برای آزمون عمومی GRE است که به طور ویژه و منحصراً توسط موسسه ETS منتشر شده است. مولفین کتاب، همگی از طراحان سوالات آزمون اصلی GRE هستند. این کتاب هرآنچه را که شما برای کسب نتیجه‌ای عالی در آزمون اصلی نیاز دارید، در اختیار شما قرار می‌دهد. کسب نمره خوب و دریافت مدرک هدف اصلی این کتاب است.

پیشنهاد ویژه انتشارات زبان مهر خرید کتاب با تخفیف : کتاب لغات ضروری برای آزمون GRE

موسسه ETS برگزار کننده آزمون gre

فقط موسسه ETS که برگزار کننده آزمون‌های بین‌المللی بخصوص GRE است می‌تواند به شما دید مناسبی نسبت به آزمون اصلی بدهد و به شما نشان دهد که در آزمون باید منتظر چه نوع سوالاتی باشید. چطور بتوانید در آزمون نمره بگیرید. در کتاب یکصد سوال از آزمون اصلی برای تمرین بیشتر شما در نظرگرفته شده است.

همین‌ها دلیل تمایز این کتاب با سایر منابع است و کتاب را به راهنمایی دقیق و قابل اعتماد تبدیل می‌کند که همه‌‌ی آنچه لازم است در مورد آزمون GRE بدانید را در اختیار شما قرار می‌دهد و هیچ راهنما و منبع دیگری همچنین اطلاعاتی را به شما نخواهد داد.

از ویژگی‌های کتاب official guide to gre می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • 4 دوره آزمون اصلی (2 آزمون کاغذی و 2 آزمون شبیه‌سازی شده کامپیوتری)
  • صدها تست معتبر و اصلی که می‌توانید با مطالب واقعی مطالعه کنید.
  • توضیحات کامل از آزمون استدلال کلامی و آزمون تحلیل کمی به همراه نکات کلیدی جهت پاسخ به انواع سوالات
  • بررسی دقیق و جزء به جزء دو نمونه سوال آزمون‌

مطالعه بیشتر در مورد آزمون gre : همه چیز درمورد آزمون GRE

 

the Official Guide to the GRE General Test

About the ETS

  • رضا جیران پور
  • ۰
  • ۰

برای خرید روی فروشگاه انتشارات زبان مهر کلیک کنید.

کتاب American Headway

مجموعه کتاب‌های American Headway از جمله قدیمی‌ترین و مشهورترین دوره‌های زبان‌آموزی است که امروزه نیز در بیشتر آموزشگاه‌ها و مؤسسات تدریس می‌شود.

از کتاب های این مجموعه  : American Headway 1

تعداد کتاب های American Headway

دلیل تدریس این مجموعه از کتاب‌ها در مؤسسات معتبر نیز آن است که کتاب‌های American Headway زبان انگلیسی را به دوستداران زبان با لهجه و گویش آمریکایی آموزش می‌دهند. اما این مجموعه‌ی آموزشی زبان که شامل شش کتاب در سطوح مختلف است، محصول ناشر معتبری چون آکسفورد است و اولین سطح از کتب آموزشی آن American Headway Starter است و در ادامه در سطوح بالاتر پیش می‌رود و در نهایت به سطح پایانی یا پیشرفته که American Headway 6 باشد می‌رسد.

از کتاب های این مجموعه: American Headway 2

کتاب American Headway Starter

اما کتاب اول یا مقدماتی American Headway که ویراست سوم است و در 155 صفحه نیز به چاپ رسیده، شامل 12 یونیت است که هر یونیت به طور میانگین حدود 16 فایل صوتی دارد که گفت‌وگو، نکات گرامری و یادگیری واژگان را شامل می‌شود. کتاب یکم یا مقدماتی به گونه‌ای ساده و روان نکات گرامری پرکابرد وکلیدی در گفت‌وگوهای روزمره را به زبان‌آموز تعلیم و آموزش می‌دهد و نیز با به کار بردن چند گفت‌وگوی کوتاه به همراه تصاویر مربوط به آن‌ها، رایج‌ترین مکالمات روزمره در زبان انگلیسی را به زبان‌آموزان آموزش می‌دهد. در پایان هر یونیت(درس) نیز متنی به عنوان Reading برای زبان‌آموز در نظرگرفته شده تا سطح درک و مفاهیم او از جملات بلند و واژگان مشکل محک زده شود.

از کتاب های این مجموعه: American Headway 3

کتاب American Headway workbook

یک کتاب دیگر، که مخصوص تمرینات و بالابردن سطح کیفی نوشتار زبان‌آموز است، به عنوان ضمیمه این کتاب با عنوان Workbook در نظر گرفته شده است. در ضمیمه کتاب workbook و در صفحات پایانی آن نیز پاسخ‌نامه‌ی تمامی دروس در اختیار زبان‌آموز در نظر گرفته شده تا او با مراجعه به پاسخ‌نامه‌ها، متوجه نوع خطاها و اشتباهات خود در طول دوره یادگیری شود.

از کتاب های این مجموعه: American Headway 4

محتوای کتاب American Headway Starter

کتاب American Headway Starter به شیوه‌ای نو طراحی شده و محورهای دروس آن نیز برگرفته از پرکاربردترین مکالمات روزمره چون معرفی خود، مکان زندگی، خوردن و آشامیدن، شغل و… است.

از کتاب های این مجموعه: American Headway 5

 

Amazon Reviews

About the Author

John and Liz Soars are highly experienced teachers and teacher-trainers, well-known for their contributions to EFL teaching and methodology.

Product details

 

برای خرید روی فروشگاه انتشارات زبان مهر کلیک کنید.
  • رضا جیران پور