انتشارات زبان مهر

انتشارت و فروشگاه کتب زبان های خارجی

انتشارات زبان مهر

انتشارت و فروشگاه کتب زبان های خارجی

انتشارات زبان مهر به مدیریت آقای رضا جیران پور اصل شربیانی با تکیه بر بیش از یک دهه فعالیت و در اختیار داشتن دانش و پشتکار نسل نوین، پرسنلی جوان مجرب و دانش آموخته با بهره مندی از توان فنی و ظرفیت های موجود، بستری مناسب برای تبادل اندیشه و همکاری با شما سروران گرانقدر را فراهم نموده و همواره آرزو و خواسته ی قلبی ما بهترین کیفیت، نازلترین قیمت و تخفیف استثنایی در تولید و خدمت رسانی به جامعه علمی و دانشگاهی کشور عزیز ایران بوده و هست. امید است اصحاب قلم و فرهیختگان گرامی و پژوهشگران عزیز جهت خدمت رسانی به دانشگاهیان و جامعه علمی کشور و انتقال علم و تجربه به فرزندان این مرز و بوم که مدیران آینده و سازندگان پله های ترقی، پیشرفت و خودکفایی کشور جمهوری اسلامی ایران هستند ما را همراهی و مساعدت نمایند و پذیرای تقاضای همکاری ما باشند.

دیدگاه اصلی انتشارات زبان مهر تولید و عرضه کتب مورد نیاز زبان آموزان , دانشجویان و دانش آموزان با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت بوده و هست.

  • ۰
  • ۰

زبان ترکی

یادگیری زبان ترکی استانبولی به دلیل اقتصاد رو به توسعه کشور ترکیه از اهمیت ویژه ای برخوردار است. از خصوصیات زبان ترکی، می توان به آوایی بودن این زبان اشاره داشت. یک زبان آوایی، به همان نحوی که نوشته می شود، در مکالمه هم استفاده می شود. قریب به 79 میلیون نفر از مردم سراسر جهان به زبان ترکی صحبت می کنند. زبان ترکی دست کم برای مردم ما زبانی غریب نیست و عده کثیری از مردم ما قدرت تکلم به زبان ترکی آذربایجانی را دارند و این مهم یادگیری زبان ترکی استانبولی را سهل و آسان تر خواهد کرد.

کتابهای آموزش زبان ترکی

خوشبختانه منابع یادگیری زبان ترکی به اندازه کافی است و با وجود کتابهای تالیفی به زبان فارسی نظیر خودآموز زبان ترکی استانبولی، ترکی استانبولی در 30 روز، 60 روز و … و کتابهای زبان اصلی نظیر istanbul، yeni Hitit و yedi iklim و… یادگیری این زبان ساده تر از پیش خواهد بود.
لیست زیر منابعی است که می تواند در مسیر یادگیری زبان ترکی استانبولی و آذربایجانی به شما کمک کند. این منابع شامل کتاب های آموزشی، داستان، رمان و فرهنگ لغات می باشد. می توانید با انتخاب گزینه افزودن به سبد خرید در پایین عکس هر کدام از کتابها نسبت به خرید آن، اقدام نمائید.

 

لیست کتاب های ترکی استانبولی با تخفیف ویژه در انتشارات زبان مهر کلیک کنید.

  • ۹۹/۰۴/۱۲
  • رضا جیران پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی