انتشارات زبان مهر

انتشارت و فروشگاه کتب زبان های خارجی

انتشارات زبان مهر

انتشارت و فروشگاه کتب زبان های خارجی

انتشارات زبان مهر به مدیریت آقای رضا جیران پور اصل شربیانی با تکیه بر بیش از یک دهه فعالیت و در اختیار داشتن دانش و پشتکار نسل نوین، پرسنلی جوان مجرب و دانش آموخته با بهره مندی از توان فنی و ظرفیت های موجود، بستری مناسب برای تبادل اندیشه و همکاری با شما سروران گرانقدر را فراهم نموده و همواره آرزو و خواسته ی قلبی ما بهترین کیفیت، نازلترین قیمت و تخفیف استثنایی در تولید و خدمت رسانی به جامعه علمی و دانشگاهی کشور عزیز ایران بوده و هست. امید است اصحاب قلم و فرهیختگان گرامی و پژوهشگران عزیز جهت خدمت رسانی به دانشگاهیان و جامعه علمی کشور و انتقال علم و تجربه به فرزندان این مرز و بوم که مدیران آینده و سازندگان پله های ترقی، پیشرفت و خودکفایی کشور جمهوری اسلامی ایران هستند ما را همراهی و مساعدت نمایند و پذیرای تقاضای همکاری ما باشند.

دیدگاه اصلی انتشارات زبان مهر تولید و عرضه کتب مورد نیاز زبان آموزان , دانشجویان و دانش آموزان با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت بوده و هست.

  • ۰
  • ۰
برای اطلاع از
پ قیمت دقیق این کتاب و استفاده از تخفیف ویژه زبان مهر روی خرید کتاب دیکشنری آکسفورد کلیک کنید.

اکسفورد المنتری

خرید کتاب Oxford Elementary Learner’s Dictionary

کتاب فرهنگ آکسفورد المنتری، تقریباً برای هرکسی که گذرش به کلاس‌های زبان موسسات و آموزشگاه افتاده آشناست. دیکشنری یار همیشه همراه زبان آموز در مسیر پیشرفت زبان و درک معانی واژگان جدید و کاربرد صحیح آنها در جمله است.

این دیکشنری علاوه بر توضیح انگلیسی واژگان معادل فارسی آنها را نیز در پایین صفحه دارد.

خرید کتاب زبان با تخفیف 50% : oxford elementary learner’s dictionary

تخفیف ویژه خرید کتاب دیکشنری آکسفورد

انتشارات زبان مهر همواره سعی داشته با کنار زدن واسطه ها و عرضه مستقیم محصولات فرهنگی خود در حوزه نشر، کتاب های آموزش زبان خارجی را با مناسب ترین قیمت در اختیار علاقمندان به زبان قرار می دهد. در صورت خرید این کتاب 50 درصد تخفیف به شما تعلق می گیرد.

 

برای اطلاع از قیمت دقیق این کتاب و استفاده از تخفیف ویژه زبان مهر  روی خرید کتاب دیکشنری آکسفورد کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی